Het is 10 sep 2010 22:23

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 accounts 
Auteur Bericht

Bericht accounts
Ik vraag me af hoeveel accounts je kunt openen op Succesfoto en als je meer dan 1 account kunt hebben betekent het ook dat je bij je eigen foto commentaar kunt leveren ,en zelfs je eigen foto punten zou kunnen geven.Sorry maar ik begrijp het allemaal niet zo goed Ik hoop dat dit ook in de vernieuwing wordt opgenomen zodat het niet meer mogelijk is althans op één IP nummer

22 apr 2009 23:06
Profiel E-mail
Site Admin

Bericht Re: accounts
maartenmeis schreef:
Ik vraag me af hoeveel accounts je kunt openen op Succesfoto en als je meer dan 1 account kunt hebben betekent het ook dat je bij je eigen foto commentaar kunt leveren ,en zelfs je eigen foto punten zou kunnen geven.Sorry maar ik begrijp het allemaal niet zo goed Ik hoop dat dit ook in de vernieuwing wordt opgenomen zodat het niet meer mogelijk is althans op één IP nummer

Dit is een probleem die je niet zo makkelijk kunt uitbannen. Je kunt namelijk in 1 huishouden meerdere mensen hebben die fotografie er leuk vinden. Die mensen kun je niet een 2de account onthouden door op een IP adres maar 1 account toe te staan. Je kunt overigens maar 1 keer per IP adres stemmen! Reageren kan wel ten allen tijde, en dat is maar goed ook!

Wij kunnen als beheerders wel heel snel ontdekken of er 'vals' wordt gespeeld! In het verleden is dit ook al wel voorgekomen dat ik mensen heb aangesproken. op zo'n moment weten die leden dan ook dat ze in de gaten worden gehouden. Dan kun je te maken met verschillende IP adressen, maar je kunt wel verbanden zien in de manier van stemmen.

Over het algemeen wordt er erg positief gereageerd op een dergelijke mail, en in een enkele geval wordt er niet gereageerd... maar dan komt zo iemand ook niet terug op de site. In dat laatste geval was er vermoedelijk wel kwade wil in het spel.

In het CSM (content management system) worden wel nieuwe mogelijkheden gerealiseerd zodat ik nog sneller kan zien wie wat doet. Ook zullen bepaalde regels worden verscherpt ten opzichte van het stemmen.

Bedankt voor je reactie!

Gr,
Harold

26 apr 2009 13:28
Profiel E-mail
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]